Tukar Mood


Akhirnya dapat juga aku jengah blog kesayangan aku ni. Niat nak update ada tapi idea tak dtg mencurah-curah. Jadi, tak umphhh kalau guna idea yg seciput tuuu.

btw, Selamat tahun baru 2015. yeah!!! dh Februari baru nak wish.

Tengok macam dah bersawang aje blog aku ni, aku nk tukar mood sikit dgn background image dgn font baru. Saja nak bertukar angin, biar lah nampak ada sikit perubahan. :) Nampak sesuatu sangat dengan warna pink. Sebenarnya lelaki yang guna warna pink adalah lelaki yang berani. hahaha Berani sahut cabaran. =P

Okay, sekarang ni aku tengah cuti semester tapi bukan cuti untuk beristirehat. Cuti untuk siapkan final year project aku tapi kan itulah cakap guna mulut mmg lah senang. Nak mula, starting point untuk bergerak memang makan masa. Kena mula sikit-sikit, atleast ada la bukti, kerja yg dh buat masa cuti sem untuk tunjuk pada SV nanti. Insha Allah, akan aku usahakan untuk siapkan 30% dlm cuti sem ini. Tak nak high expectation tapi biarlah lebih dari 30%, jangan kurang. Doakan yang terbaik untuk aku >_<

Comments

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah, baca dan komen sekali.
Sayang you alls! haha :)

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer