Origami Phone Stand


Saja-saja post benda alah ni, lagipun dah lama tak update blog. Alhamdulillah, akhirnya berjaya jugak nak buat stand for my handphone. Dah banyak video aku tengok, tapi rasanya video ini la yang tunjukkan step senang untuk buat stand.

Ada sebab aku nak buat stand ni adalah disebabkan bila tidur, aku suka letak dkt bawah bantal. Jadi, bila alarm berbunyi, dapat vibrate jek. bunyi ilek!

Lagipun, ada bahaya jugak kalau handphone diletakkan dibawah bantal. Dah banyak cerita-cerita pasal side effect handphone letak dibawah bantal ni. Korang google aje okay.

Oleh itu, stand ni akan diletakkan jauh sedikit di sebelah aku. Kalau rapat, habis ranap,roboh aku punya stand tu. Almaklum la kan, tidur tak tetap. pusing kiri pusing kanan.


pakai kertas terpakai aje, buat cikai aje tapi jadi jugak. :)


sorry la, pakai webcam. gambar tak cantik. Selain menegak, handphone boleh dilintangkan. So, boleh jugak kalau nak tengok movie dalam handphone.

Aku belajar guna video ni.


Comments

  1. Anda telah ditag, http://meanwhileinparalleluniverse.blogspot.com/2012/12/new-year-giveaway-by-sheera-aya.html
    Mintak komen bnyk bnk yee, thank you, saya sayang awak :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah, baca dan komen sekali.
Sayang you alls! haha :)

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer