Oh Windows 8


Sekarang ni masing-masing sibuk nak upgrade windows 8. Sampaikan yang tak mampu nak upgrade tu, sanggup jadikan live tiles windows 8 sebagai wallpaper laptop pun jadi la kan :)

Percaya lah! kawan aku pernah kena kelentong, percaya aku pakai windows 8. Siap double klik lagi. padahal wallpaper jek. hahahahaa

Tapi, hari ni dreams come true. Terima kasih kepada my besties yang gatal tunjukkan kan windows 8 dia tu. Akhirnya aku paksa jugak dia install dalam laptop aku. Yeah!

Disebabkan aku tak pro lagi nak guna windows 8 sepenuhnya. Aku buat dual boot untuk memudahkan aku buat kerja. Kalau dah fed up, cepat-cepat tukar windows 7 pulak.



Ini la live tiles aku. Mula-mula memang pening. Terkial-kial nak mencari shut down button. Nak close program pun susah jugak, mencari jugak la mana button close dia ni.. Nak tak nak, terpaksa la guna khidmat kawan dekat sebelah. :]


Sempat lagi kan nak install, padahal dalam office ni. Boring gila tak ada kerja. Staff lain pun sibuk ber-facebook..Ok. mari kita tengok berapa lama aku boleh pakai windows 8 ni.
hahahahaha

bye-bye

Jom singgah blog diorang.



Comments

  1. cm interesting ja..nk install sndri mmg xla..tkut salah..

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah, baca dan komen sekali.
Sayang you alls! haha :)

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer