JPJ Test


Assalamualaikum

hye peeps! alhamdulillah, 6hb lepas aku dh lulus test memandu.Sepatutnya dah lama dpt lesen tu tp banyak kali tertangguh. Waktu tu memang nervous gila, asyik nk kencing tak habis2. Syukur la sebab semua test litar dengan jalan luar aku dapat buat dengan lancar. Muka pegawai JPJ tu jgn la kata. Mmg muka nk kena hempuk sebenarnya. Haha


Tapi memang bersyukur sangat sebab pegawai tu pun tak la cerewet sangat. Markah pun tinggi walaupun aku rasa byk silap yang aku buat. Mungkin dia pandang sebelah mata jek silap aku tu. Fuhhh! Dah happy da..lepas ni boleh la buat wishlist yang lain plak.


Comments

  1. dah boleh bawa aku jen jln la pas nie.. ngee

    ReplyDelete
  2. Haha. lesen nya dh ada, kereta x ada lg pun.

    ReplyDelete
  3. congrate's !
    time raya nanti bole laa bawak aku merayap 1 muar :p

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah, baca dan komen sekali.
Sayang you alls! haha :)

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer