Final exam dh dekat da..

Assalamualaikum.
Good morning u allz! Setiap hari selasa pagi aku memang x ad kelas. So, alhamdulillah boleh la aku nak update blog aku nih yg dh x berapa nak hidup nih..Buat masa sekarang nih selalu busy. Almaklum la kan, final pun dh semakin dekat. Urmmm, rasanya 20/4 aku dh start final rasanya.

Credit to Google

Takut jugak bila ingat final nih. Awalawal sem dulu x takut plak. Relax jek bila dengar pasal final. Sekarang nih dh x ad masa nak relax dah. Memang busy jek. Syllabus study aku pun x khatam lagi. Lagi 3 minggu jek nak menjelang final. Jadual exam pun dh dikeluarkan oleh pihak HEA..Sem nih study week x ad lah mcm sem lepaslepas, dapat balik kampung sebb study week dapat 1minggu. Sekarang no more no more~, dapat 4 hari jek. Week~ Kalu 4 hari tuh, dapat lah habis kan 2 subject jek. Memang x cukup la nak habis kan 6 subject dlm masa 4 hari. Itu bukan aku tau. Tapi kebiasaannya, memang mcm begitu sbb ramai student suka study lastlast minute. Kadangkadang boleh tension sebab dalam masa nak study tuh, ramai yang x boleh fokus sebab ad benda lain jugak yang nak dibuat. Tak kan la nak duduk mengadap meja study 24 jam kan. Memang bengkak la muka siapasiapa kalu ad yang buat macam tuh. Daripada sekarang la korang kena study awalawal supaya tak menyusahkan diri sendiri. Lagi satu, kalu waktuwaktu nak final nih jangan terkejut la kalu ad dengar perempuan mengilai jerit nama suami ke, ad nampak perempuan nak terjun bangunan ke.

Credit to Google

Jangan risau perempuan tuh mesti orang bukan hantu sebab bila time nak final jek. Orang perempuan memang famous dengan histeria nih. Aku pun tak tahu la kenapa. Ingat lagi bila zaman sekolah dulu, masa tuh duduk asrama. Tengah prep dkt dewan aspura, tibatiba nampak plak 2 3 budak perempuan  main kejarkejar malammalam buta. Ingat kan saja saja jek, ruparupanya nak kejar perempuang yang kena histeria. Aku tengok lelaki relax jek study. X ad pun nk histeria nih. Sebenarnya, bukan histeria tuh yang cari kita tapi kita yang yang cari benda tuh. Eh. Bukan kita ok. Orang perempuan nih ha. Banyak la caracara nak hindari histeria nih. Antaranya jangan lah rajin sangat tinggalkan solat dan janganlah suka sangat buat benda lagha* nih. *sia-sia. Ok lah. Sampai sini dulu. Kalu ad masa nanti aku akan update cara nak ubati histeria nih. Insyallah. ByeBye.

Comments

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer