Sedapnya Muffin!!

Assalamualaikum.
Hye u allz! apa khabar semua? Aku dh lama x update post nih. Almaklum la kan, aku x ad broadband just pakai WiFi yang lembap mcm kurakura nih..Dh 3 hari aku x dapat online sbb line x ad langsung..Alhamdulillah, line dh ad sekarang nih. Hari nih aku nak cerita dkt korang yang tgh hari tadi aku makan muffin tau. Wow! mmg sedap gila. Aku dgn Hatta nak pergi lunch dkt blok I, then kami singgah la kiosk muffin dkt speaker corner. Rambang mata dibuatnya bila tgk pelbagai jenis muffin dijual. Memang meleleh air liur aku bila tgk makanan nih..Hahahaha
Hatta ajak la aku beli muffin, aku dh lah tgh pokai. terpaksa la beli 2 biji jek. Dapat aku nyamah muffin coklat dgn blueberry. 1 biji RM1.20. Boleh tahan la harga dia, kalu dkt luar aku rasa mmg lagi tinggi harganya. aku makan la sambil jalan lengang kangkung dgn mulut penuh dgn muffin. Ishh. mmg sedap gila!! Rasa nak beli lagi jek..Bila gigit coklatnya. Aduyai! manis gila..Blueberry plak lagi sedap bila jam tuh cair dlm mulut..Huhuhuhu..Mmg laku gila jualannya sbb mmg ramai gila budak yang beli tadi..
Korang tahu x siapa yang buat muffin tuh? Aku kenal orangnya. Lelaki plak tuh, jgn x percaya tau. Lelaki yang buat muffin tuh. Nama dia Don Hazim. Kalu dkt SR, kitorang panggil Conan. Dia mmg pandai buat muffin nih sbb mummy dia mmg ad buka kedai muffin. Memang untung bila kita pandai buat something then benda tuh boleh jadikan sumber pendapatan untk kita. Samalah macam Conan tuh, dia pandai buat muffin dan dia dapat keuntungan daripada muffin tuh. Setiap semester, dia akan buka kiosk muffin. Thumbs up! la untuk dia.

Inilah BlueBerry Muffin. Mmg sama mcm aku beli tadi

Chocolate Muffin memang sedap gila!
Rasulullah pernah bersabda "90% sumber rezeki adalah datangnya dari perniagaan. Kalu mcm tuh, Aku rasa aku pun nak belajar juga mcm mana nak buat muffin. Mana la tahu kan, mmg rezeki aku buka kedai muffin ke..Hahahahaha Amin.

Comments

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer