Its Over

Hye u allz,. hari ni aku ad problem la..x tahu la nk start dari mana tp sebenarnya benda ni dh lama dh berlaku. tp disebabkan ad hati lagi nak relationship nih bertahan. so, kami stay lagi mcm biasa.
aku x fikir pn nak balas dendam atau apa2 la kan. bagi aku, kalu dh baik tuh. aku akan cuba kekalkan sampai bila2. Aku pn dh mention dkt sayang aku nih yg aku orang jenis x suka di paksa..
mungkin disebabkan ad benda yg dia suruh aku buat tapi aku x nak buat..aku ingat lagi memang dia seboleh-boleh pujuk aku suruh buat tapi aku x nak jugak..urmm, bukan x nak buat tapi bersebab, aku takut nak buat benda tuh. lepas pujukan dia x berjaya, dia diam jek sampai la malam. ajak pergi dinner pun nak x nak jek.. makan pun x lalu jek.. aku pun malas nak layan sayang aku tuh kalu dia tgh bad mood.
setiap kali kalu kami bergaduh, mesti dia send mesej yg bukan2..kalu aku send mesej yang paling teruk pn mencarut-carut..kalu difikirkan memang dia lebih emotional daripada aku. dia ad bagitahu aku yang sayang aku tuh jenis sensitive.. myb aku yg x alert sangat dengan feeling dia sebab tuh kami selalu bergaduh.
Semalam dia send mesej dkt aku yang dia minta **tutttt**..Aku pun terdiam la. x tahu nak cakap apa. Dia yg nak sangat kan. Aku pn x kisah..Dh muak da. asyik nak minta maaf jek..X pe la, aku pun x harap sangat agar relationship bertahan sampai bila2..Sorry la kalu perangai aku yg annoying nih menjelik kan perasaan ko dekat aku..Aku open minded jek, kalu ko nak berkawan jek lepas pun aku on jek..aku sentiasa terima ko k! lepas nih kalu jumpa tuh, jangan la sombong2. senyum la yek! walaupun kita dh x ad apa2 lagi relationship tapi kita still kawan kan MnA..

Comments

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer