lama

Assalamualaikum
dh lama aku x buka blog aku nih ha.. dh naik bersawang dah haa..
almaklum la, dkt rumah susah sikit nak online.
rumah x ad line internet pn. nak pergi CC pn jauh sikit..
sekarang nih dh semester break. X tahu nak buat apa.
nk kerja, x kosong tmpt lama aku tuh. dh kena kebas orang.
buat masa nih, aku tanam anggur lg dekat rumah nih.
duduk rumah bosan jugak seh..
duit pn x masuk!!
nak cari kerja, tapi x ad kwn laa.. masing2 nak ambil lesen memandu.
aku x ambil lg, malas laa nak belajar kereta..
mak bpk aku dh bising2 x nak ambil lesen.
aku diam jek. x  bersedia lg nak ambil lesen.
bpk aku dh sediakan duit untk aku ambil lesen,
tapi, disebabkan aku x nak, bpk aku dh beli enjin bot guna duit aku.
no hal laa..bagus jugak beli enjin, sbb menjadi nelayan merupakan 1 sumber pendapatan bpk aku selain kerja JKR.
ambil lesen nih bila2 pn boleh. nanti lah ya bpk!!
duduk dkt rumah, x banyak sangat kerja aku buat, just kemas2 rumah. masak2 sikit. itu jek kerja nya.
x mencabar langsung! disebabkan kerja yg x mencabar tuh. berat badan aku dh bertambah dgn mendadak..
aku x timbang pn tapi aku dpt kesan dgn perubahan body shape aku nih.
risau betul dibuatnya. mak aku dh membebel sbb asyik makan jek, exercise tidak! katanya..
aku mmg dh plan nk jogging dkt tanjung emas tuh, tapi mesti ad benda yg halang aku nak pergi jogging,.last2 terus x jogging..
sekarang nih, walaupn aku x jogging. aku ad alternative lain iaitu aku kurang kn makanan aku. dlm kata lain DIET lah konon nya..hahaha
kadang2 terlepas jugak. kalu lauk sedap, memang x boleh diet. kena bedal jugak..
k lah sampai sini dulu celoteh aku.
nanti lain masa aku sambung lg ya!!
bye2
salam.

Comments

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer