salam.
selamat pagi semua.
dengan izin Allah harap kamu semua sihat sejahtera.
dah lama rasanya tak buka blog nih.
always busy with assignments.
sebab tuh x sempat nak buka blog.
Hari ni aku ada presentation CSC138.
Takut rasanya nak present sbb coding aku tuh ada problem lagi sebenarnya.
Tapi x dpt detect tang mana yang buat problem tuh.
Group partner aku ada 2 org iaitu TiQa dgn Ejat.
LAst2 minute sebenarnya baru nak buat.
Itu pun mengharapkan bantuan kawan2 yang lebih pro tentang coding nih.
Pening kepala otak aku nih memikirkan apa yang kurang dkt coding aku nih.
Memang aku appreciate sangatsangat lah kepada Amarul dan Munir sebab diorang sanggup tolong aku walaupun dh last minute baru nak cari diorang.
coding aku pasal jual kek, aku buat merepekrepek jek.
Assignment banyak sangat.
dh nak final, baru nak bagi assignment.
jumaat aku ad presentation CSC253.
multimedia ni aku buat pasal FSKM CD Kit.
Hatta
Ain
Diyana
diorang uh semua group member dengan aku.
X siap lagi tp dh nampak lah hasil kerjanya sikit.
terima kasih kepada Hatta sebab dia faham dengan masalah aku.
so, dia bagi kelonggaran sikit untuk aku menyiapkan 138 punya.
Lepas present 138 nih. aku dah kena fokus pada 253 plak.
markah dia sangat besar, dalam 60% gitu.
Final nanti dalam 40% gitu.
Rugi kalau x buat betol tau.
Jumaat nih dah start cuti study week.
x sabar nak balik.
tapi sekejap jek sebab kalau aku duk lama2 dkt rumah.
Confirm aku x buka buku.
Kiranya bukan x buka lansung tp
sibuk lah.
banyak dugaan dengan pengaruh TV,
kaki nanti rasa nak berjalan jek.
itu yang susah.
Study week ini lah aku nak fokus betol2 sebelum naik final.
k lah aku nak bersiapsiap utk presentation.
bye2
salam

Comments

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer