Lecturer Muda

hye, apa khabar semua??
harap sihat ya hari ini..
hari ni aku tinggal sorang2 dalam bilik.
semua roommates aku balik kg.
bosan rasanya duduk dkt sini.
aku dh balik da hari tuh.
tapi sekejap jek.
sebab isnin aku kena submit final project multimedia aku. alhamdulillah, dh selamat submit.
en L pn x ad complain apa2. so, aku anggap dia puas hati.
masa aku nak balik sini, ad 1 peristiwa yg x akan aku lupa. cerita dia mcm nih,
aku bertolak muar dlm pukul 2 gitu. so, sampai segamat dh petang. aku mesej la kawan aku,Radzi. aku tanya dia bus kuning ad x?? dia ckp x ad. aku dh fikir2 nak naik apa kalu x ad bus? naik taxi?? oh tidak!! mahal sangat.aku sorang jek. kalu 4 orang boleh bagi2..ini x boleh jadi. so aku fikir better aku jalan kaki jek masuk uitm tuh,
bila dh sampai replika durian, aku tekan loceng. aku turun, sambil pakai earphone aku jalan lenggang kangkung. dalam hati harap2 adalah yg nak tumpangkan aku ni. tapi hampeh. dh dekat 10 kereta lalu. x ad pn yg nak tumpangkan aku.
masa tuh aku mandi peluh jek. dlm hati ckp x pe lah. boleh exercise. x sampai 20 minute, ad proton saga berhenti. dia buka tingkap then ckp nak tumpang x?? 3 gadis pinggitan juga nk tolong aku. aku senyum sambil berlari anak utk buka pintu. aku masuk smbil ckp terima kasih banyk2.
dia ckp kesian awk jalan jauh2. aku senyum jek. lepas tuh, aku tanya lah x balik kg?? mereka ketawa tersipusipu, aku pelik la. tiba2 dia ckp kitorang nih lecturer! trkebilkebil aku masa tuh. x tahu nak ckp apa. then aku ckp owh muda2 lecturer eh. diorang ckp dkt sini semua lecturer muda2..sampai uitm diorang nak hantar ke sektor c, aku ckp salah kolej. last2 dia stop dkt bulatan jek. aku turun sambil ckp tQ dan salam.
aku segan gila,dh lah tengah berpeluh masa tuh..bila difikirfikir memang malu tahap babun lah. terima kasih la kpd cikcik tuh yg sudi tumpangkan aku. kalau tidak, konfem aku dh slim jek sampai pintu fuckguard. huhuhuhuhuu

Comments

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer