BUSY BUZY


haa banyak assignment..berlambak!! itu yg dpt aku luahkan.. masuk part 3 assignment dtg melimpah ruah. 1 dh submit, lagi 1 plak dapat lagi. Ishh ishh sabar jek lah ye!

Kalau mengeluh pun, kena buat jugak wahai encik solehin!!. so, buat jek lah selagi mampu otak aku nih memgeluarkan idea yg bagus. Sebenarnya assignment tuh semua penting, benda tuh yg akan menentukan carrymark aku tinggi atau rendah. 

Assignment Multimedia CSC253 paling aku suka gila-gila tahap gaban buat assignment tuh sbb banyak kena guna kreativiti, kena fikir lebih jauh daripada pemikiran asal kita. Bila dh siap buat, dh siap print. Memang rasa satissfied lah dengan hasil kerja kita. 

Sekali dh siap, confirm aku tersenyum sorang-sorang, roommate aku ckp aku nih dh gila sbb banyak ngadap laptop sampai pukul 2 pagi. Lantak lah apa orang lain nak comment kn. Janji kita dh buat dengan bersungguh-sungguh. Mulut orang lain memang kita x boleh nak tutup. so, tutup lah mulut sendiri k.

Nanti aku postkan beberapa hasil kerja aku. Korang tengoklah nanti. Comment lah sendiri senyap2 k.(sambil tersenyum)

Lepas nih ada lagi assignment yg menanti aku untuk disiapkan. Antaranya :
  • CTU211 -berkenaan dengan tajuk bab 4 "Etika Islam". Aku group dgn Jalil,Munir,Yan n Hatta.
  • BEL311 - Aku dengan Munir dh plan nak buat tentang "Internet Addiction".
  • CSC253 - Aku,Hatta, Ain n Diyana kena buat FSKM CD Kit. Nih project yg kena buat.  
          K lah, sampai sini dulu, nanti aku ceritakan lagi perkembangan assignment aku nih k.


Salam.                 


Comments

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer