Saiyonara!


Assalamualaikum..

Apa khabar kalian? Harap korang sihat walafiat.Hari ni rasa sedih sangat2 sbb 2 orang kawan karib aku akan meninggalkan UiTM..Diorang terpaksa quit sbb pointer diorang terlalu sedikit dan berisiko tinggi untuk DISMISS sem depan.

Selepas nih, sepanjang 5 hari meneruskan intersesi di UiTM tinggallah aku keseorangan didalam bilik serta didalam kelas.
Gelak ketawa diorang x akan kedengaran lagi, x ad gadoh2 lg, ngumpat2, terpekik terlolong..semua dh x ad lg sampai bila2..

sedih sangat2..Aku dh kenal diorang lebih 1 tahun lamanya, dh faham sangat perangai diorang mcm mana!! 

Agak terkejut lah bila dengar decision diorang nak quit tuh..ramai kwn2 dlm Facebook, myspace jugak yg protes sambil memujuk supaya teruskan belajar dkt sini..tapi diorang dh tekad nk quit, aku pn x boleh nak halang..itu hak masing2.

Diorang kata dkt aku myb ini ad hikmah disebalik kejadian ini..Aku setuju 100% dengan diorang, myb lepas nih korang akan lebih bersungguh-sungguh dan x akan ulangi kesilapan ni lagi. aku memang respect diorang sbb kaki belum melangkah keluar UiTM diorang dh plan lepas nih cari kerja dulu selama 6 bulan,kumpul duit, duit dh cukup baru diorang mohon politeknik..mmg aku respect gila2!!
Korang jangan lupa kan aku eh, aku dh save kan no aku dlm hp korang tau..rajin2 lah contact aku dkt Facebook, myspace,nanti boleh ym sama2..=)

Aku doakan korang berjaya dan selamat didunia dan akhirat, sihat tubuh badan dan dipermudahkan segala urusan serta dimurahkan rezeki..Amin ya Rabbal Alamin!

Love u Friends!!
mmuahh mmuahh..


Comments

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer