=)

Alhamdulillah, akhirnya masa yang dinanti sudah tiba. Final exam dah berakhir, tak sabar nak balik rumah, Roomate aku semua dah balik awal, tinggal aku keseorangan si budak CS..WiFi laju gila waktu sekarang,time budak2 dah tak ramai sedap jek ber-online..Siap boleh main game online lagi..hahahaha

Bilik mOonir je lah menjadi sasaran aku untuk berlepak..Aku tgk wing aku dah macam berhantu pulak bila budak2 dah x ada..seram dibuatnya!! (huhuhuhu)

 Dah 2 malam aku menumpang dekat bilik mOonir,terima kasih potter =) Jalil pun sama gak lepak dgn aku sampai pukul 3 4 pagi, tgk movie sampai lebam biji mata dibuatnya..padahal mata dah ngantok, tapi nak tgk lagi sampai movie yang ad dalam external hardisk habis semua dah tengok..ishh ishh ishh

Bilik aku dah clearance..Lega rasanya!! Beg-beg sudah kemas, banyak jugak barang-barang aku bila dah susun dengan rapi di atas katil..hahahahah (dah macam bundle pun ad gak)

Cuti 2 bulan ni nak buat apa ek?? (sambil ketuk kepala) kerja? malas pulak rasanya nak cari kerja..tapi harap cuti ni dapat lah rehatkan kepala otak aku ni, dah cair rasanya otak aku ni..hahahaha

hahahaha..next sem sudah Part 3!! Dah naik pangkat senior..huhuhuh 
Siap korang wahai adik-adik part 1..hahahah
Subjek Part 3 mesti lagi mencabar, lagi sakit otak dibuatnya..Harap-harap sem depan dapat buat lebih baik daripada sem ni..Amin!!

Comments

Popular posts from this blog

Kerja di 7 Eleven

COURSE OUTLINE PROGRAMME CS230 - BACHELOR OF COMPUTER SCIENCE (HONOURS)

Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer